Energikick på Scandic hotel Uplandia i fredags

Lili Öst var i Uppsala och föreläste i fredags. En mycket intressant musikalisk föreläsning av henne som är föreläsare, författare, konstnär och artist.  Hon har skrivit boken "Jag blir vad jag tänker" Har tidigare varit medlem i sånggruppen Family Four och Avec.
Efter föreläsningen minglades det och besökarna delades in i mindre grupper för att cirkulera mellan olika aktiviteter. Gunilla Blom bjöd på energikickar av snacks och smoothies.
 
Man fick prova på tryck massage. Denna massage ger huvudsakligen avspänning och snabb energi.
 
Jag hade med mig mina stödstrumpor som ger energi i form av pigga och glada ben!
 
En mycket trevlig eftermiddag på internationella kvinnodagen, tack Christina från Chajn Events för ett trevligt event du arrangerat!
 

Kommentera här: