Vem tröck på snöknappen

Haha ska vintern aldrig ta slut, vitt igen av nysnö som kommit under natten.
 
jag som vill ut och börja träna ta fina kort med kameran jag fick av Tobbe och barnen. Men några vinterbilder vill jag inte ha. Det är ju snart april men fortfarande ingen tillstymmelse till att vintern ska gå i ide. Fina bilder där man ser att det börjar knoppas i träd och buskar och det börjar bli grönt. Härliga bilder i vårsolen.  Ja en och annan stödstrumpa också såklart, det vill jag fota.
 
Målet är att trycka en katalog till hösten. Den ska rikta sig till de personer som är lite äldre. Nu ska jag givetvis inte ta bilderna själv till den, det är inte det som är meningen. Men jag vill ha den personlig ändå och någon enstaka bild "made by Reta" ska finnas i den.
 
Idag blir det förberedelser inför morgondagens spin of hope på women wellnes. Duktiga friskusar till kvinnor håller en cykel igång i 12 timmar. Haha oj mitt bidrag skulle inte bli långvarigt. Jag är med och hejar och säljer kompressionsstrumpor istället. Jag kommer bidra till barncancerfonden med 10% av dagens försäljning. Konditionen är som helt bortblåst. Har ingenting att skylla på utan måste bara bestämma mig att göra det!!
Börja träna. Man mår så mycket bättre, det är motigt i början men tänk när man kommer dit då man bara måste iväg och träna. Ja ingen skulle bli gladare än jag. Jag ska börja min nya karriär i promenadbranschen med att dela ut reklamblad som jag beställt. Tänkte jag skulle motivera mig själv med nytta som nöje att dela ut dem själv. Fokus just nu ligger såklart på företaget, Retas stödstrumpa. Jag vill jobba för att få igång det ordentligt och marknadsföring är att prioritera såklart. Så vad kan inte passa bättre att själv springa runt med reklambladen. Ja ser du någon som susar förbi din brevlåda likt en JAKT HUND då är det förmodligen mej du sett skuggan av. 
 
 

 

Kommentera här: