Vilka tjejer

Vilken bra eftermiddag det blev! Var till BAS och lämnade ett litet tröst pris till den kund som gissade närmast på måndagens tävling. Vi hade gissningstävling på våffeldagen hur många stödstrumpor som fanns i glasburken. Det var ingen som gissade exakt som var 16 stycken. Den närmaste gissade på 22 stycken. Ett par fina blåa bambusocker blir ett litet tröstpris. GRATTIS! Hade med en höna med lite godis till den bästa personal. Alltid glada och tillmötesgående och fixar och trixar så det blir bra för oss! Sen har jag upptäckt att S:t Olofsgatan är en väldigt lång gata. Åkte såklart till fel ände av den och fick åka genom hela stan för att komma till rätt adress som var den 18:e. Där håller Rehabcentrum till. Vilka tjejer jag träffade, haha ja de bästa reklampelarna man kan tänka sig. Full fart på goa och glada tjejer som alla bar fina stödstrumpor på sig, mina fina stödstrumpor dessutom. Idag var jag ditkallad för att lämna visitkort som de kan lämna till sina kunder. Tack snälla vad glad jag blir!! Ett besök där måste jag bara göra, Christina Johansson berättade att hon varit där igår. Hon hade varit med om något jätte spännande. Det blev olika färger sa hon på något vis. Ja det måste nog upplevas själv för att förstå hur det är. http://www.rehabcentrum-ua.se/om_oss.
Åkte vidare till Gränby och träffade Åza Mårtensson. En tjej som jag spelat fotboll tillsammans med när jag var 9år. Har jobbat tillsammans med henne på Dalbyhemmet och nu massa år senare träffas vi igen av en annan anledning. Åza är fotograf och bildkonstnär och är fantastisk duktig på att måla, rita skulptera, ja allt med färg och form. Jag har kommit ett steg framåt till katalogen som jag så gärna vill göra. Hon vill hjälpa mig med det! Det här blir spännande och roligt. http://www.facebook.com/aza.bildkonstnar/photos http://www.azabildkonstnar.se/aza/Aza_Martensson_-bildkonstnar.html

Kommentera här: